BEZORGEN
Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, op een door jou opgegeven adres.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
1. Nulam® Brokken en Snacks worden doorgaans binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 16:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Tenzij anders overeengekomen (bijv. in verband met het reserveren van producten die niet op voorraad zijn) zal levering binnen 30 werkdagen plaatsvinden nadat Nulam de bestelling schriftelijk bevestigd heeft via de orderbevestiging.
Nulam® Vers Vlees kan alleen dinsdag t/m zaterdag tussen 08:30 en 18:30 bezorgd worden.
2. De verwachte levertijd wordt in de orderbevestiging, bij de betaling en/of op de actuele productpagina op de Website aangegeven. Indien niet uitdrukkelijk anders overeengekomen heeft de Klant het recht de aankoop te annuleren indien een levering meer dan 30 werkdagen vertraagd is en dit niet door toedoen van de Klant veroorzaakt is.
3. Indien een pakket op een bepaald Pickup Parcelshop moet worden opgehaald, dient de Klant dit binnen de op de mededeling aangegeven tijdsperiode te doen. Bestellingen dienen in die gevallen persoonlijk te worden afgehaald met een geldig identiteitsbewijs en bestelnummer. De Klant zal een bericht over de levering ontvangen, waarin wordt aangegeven wanneer en waar het pakket opgehaald of in ontvangst genomen kan worden. Dit bericht kan via e-mail, reguliere post en, indien de Klant een mobiel telefoonnummer heeft verstrekt, via telefoon of SMS worden verstuurd. Nulam heeft het recht om een toeslag à €15 bij de Klant in rekening te brengen wanneer een bestelling niet wordt opgehaald.
Hoe weet ik wat de bezorgkosten van mijn bestelling zijn?
Nulam wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de bezorgkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de bezorgkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.
Nulam kent twee soort bezorgkosten: standaard bezorgkosten en Nulam Vers bezorgkosten.
Staandaard bezorgkosten per bestelling:
Standaard Verzendkosten voor Nulam® Brokken en Nulam® Snacks bedraagt €4,95 per 30kg. Elke 30kg dat extra boven de eerste 30kg komt brengen wij € 2,95 extra verzendkosten in rekening.
Verzendkosten voor Nulam® Brokken en snacks bedraagt € 4,95 per 30kg. Bestellingen die we op maandag t/m vrijdag vóór 16:00 uur ontvangen worden de volgende dag tussen 08:30 en 18:30 bezorgd
Verzendkosten voor Nulam® Vers Vlees bedraagt € 6,95 per 30kg. Bestellingen die we op maandag t/m vrijdag vóór 16:00 uur ontvangen worden de volgende dag tussen 08:30 en 18:30 bezorgd.
Verzendkosten voor Nulam® Vers vlees + Nulam Brokken bedraagt samen € 6,95 per 30kg. Bestellingen die we op maandag t/m vrijdag vóór 16:00 uur ontvangen worden de volgende dag tussen 08:30 en 18:30 bezorgd.
Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track&Trace code zodat je je pakket kunt volgen.
Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als je niet thuis bent, probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren. De bezorger doet dan een berichtje in je brievenbus. Als het niet lukt om de zending bij buren af te leveren, laat de bezorger ook een bericht achter in je brievenbus. De volgende werkdag wordt de zending opnieuw bij je aangeboden, tenzij je voor een alternatieve bezorging of bezorgdatum hebt gekozen via de website van DPD.
Ben je niet thuis wanneer je bestelling voor de tweede keer wordt afgeleverd, dan zal de postbezorger je bestelling afgeven bij een Pickup Parcelshop van DPD; hier ontvang je altijd een bericht over zodat je weet waar je je bestelling kunt ophalen.
Let op! Bestelling van vers vlees dient op het door u aangegeven bezorgdatum en bezorgadres aangenomen te worden. Het gaat hierbij om bevroreren producten, die door ons op speciale wijze worden verzonden, zodat het 36 uur bevroren blijft opdat u genoeg tijd heeft om het in ontvangst te nemen en in te vriezen om de hoge kwaliteit te waarborgen.
Kan ik mijn bestelling naar een postbus sturen?
Ja, bij Nulam bezorgen we je bestelling ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten.
Kan ik mijn bestelling naar het buitenland sturen?
Ja, Nulam verstuurt bestellingen naar België en Nederland.
Voor webshopbestellingen is de eis dat het factuuradres én het bezorgadres een Nederlands of Belgische adres is.
Daarnaast behoudt Nulam zich het recht voor meerdere bestellingen van éénzelfde klant, naar hetzelfde bezorgadres in één pakket te leveren.